آراز نیوز
خانه / خبر / خورده شدن جسد توسط موش در بیمارستان رشت
خبر

خورده شدن جسد توسط موش در بیمارستان رشت

خورده شدن جسد توسط موش در بیمارستان رشت
علی غفرانی مدعی شد که موش بخشی از گوش ها، صورت و دستان خواهر ۴۹ ساله اش را که جمعه گذشته به علت بیماری در بیمارستان رازی رشت درگذشت خورده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی افزود: مسئولان بیمارستان رازی به علت کمبود کمدهای مخصوص نگهداری جسد در سردخانه این بیمارستان ، جسد خواهرش را در کف زمین سردخانه گذاشته اند که این امر موجب شد که موش بخشی از جسد را زخمی کرده و بخورد.

شهروند رشتی با بیان اینکه جسد خواهرش بعد از طی مراحل قانونی دیروز دفن شد تصریح کرد: کارشناسان اداره کل پزشکی قانونی گیلان هم به مشکوک بودن زخم های صورت و دستان جسد خواهرم اذعان کردند.

رئیس بیمارستان رازی رشت گفت : تیم ویژه ای برای بررسی علل زخم های موجود در جسد زن ۴۹ ساله رشتی تشکیل شده است.

 

 
برچسب‌ها: ایران