رسانههای دولتی ایران اعلام کردند مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا در سوئیس به پایان رسیده و دو طرف بر سر تشکیل کارگروههای تخصصی در حوزههای هستهای و تحریمها توافق کردهاند.
کاظم غریبآبادی، معاون وزیر امور خارجه ایران، گفت بر اساس تصمیم طرفین، چهار کارگروه شامل «رفع تحریمها»، «امور هستهای»، «بازسازی و توسعه اقتصادی» و «نظارت و اجرای توافق» تشکیل خواهد شد.